Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Dec 2024 12:20:21 +0200

Tere!

Elva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/15337 
aadressile Tartu maakond, Elva vald, Poriküla, Reku puhkeala // Reku 
sildumisala // Sadama tee, Tartu maakond, Elva vald, Poriküla, Reku 
sildumisala, Tartu maakond, Elva vald, Poriküla, Sadama tee, Tartu maakond, 
Elva vald, Poriküla, Reku sildumisala, Tartu maakond, Elva vald, Poriküla, 
Reku sildumisala, Tartu maakond, Elva vald, Poriküla, Reku sildumisala, 
Tartu maakond, Elva vald, Poriküla, Reku puhkeala // Reku sildumisala, Tartu 
maakond, Elva vald, Poriküla, Reku puhkeala // Reku sildumisala, Tartu 
maakond, Elva vald, Poriküla, Reku puhkeala, Tartu maakond, Elva vald, 
Poriküla, Sadama tee, Tartu maakond, Elva vald, Poriküla, Reku sildumisala, 
Tartu maakond, Elva vald, Poriküla, Reku sildumisala, Tartu maakond, Elva 
vald, Poriküla, Reku puhkeala, Tartu maakond, Elva vald, Poriküla, Reku 
puhkeala (Akvatoorium, Slipp 2a, Slipp 2b, Ujuvkai 1a, Ujuvkai 1b, Ujuvkai 
1c, Ujuvkai 1d, Ujuvkai 1e, Puurkaev, Tuletõrje veevõtukoht, Sadamatankla, 
Tugisein 3a, Lauter, Reoveepuhasti) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Reku akvatooriumi rajamine Emajõe kaldal.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27218595>  (menetlus nr: 
466914), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Elva Vallavalitsus) või menetleja (ERIK ALTMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister